این روزها به کارآموزی میگذره. دوهفته و دوروز به اتمامش مونده.
منتظر اتمامش هستم تا بهتر بتونم از تابستون لذت ببرم! هرچند خیلی هم بد نیست کارآموزی. بیشترش رو بیکار هستیم و توی نت یا درحال بازی پاسور توی کامپیوتر.
و همینطور کتاب زبان گلها رو میخونم.کتاب زیباییه و دارم آروم آروم میخونمش.برام جالب و جدیده که هر گلی یک معنا داره.البته میدونستم مثلا بعضی گلها برای بیان دوست داشتن و.. هستن ولی نمیدونستم واقعا یک از اونها معنایی دارند.
و نهایتاً حالم خوبه :)
ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال میکنید
برچسب: تابستان, نویسنده: بازدید: 183 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 15:32
در حال دوختن یک روبالشتکی چهل تیکه واسه خودم هستم.البته چندین روزه. منتظر میمونم یه تیکه کوچولو پارچه از جایی اضافه بیاد تا برش دارم و به تیکه های قبلی متصلش کنم.
نمیدونم چقدر طول خواهد کشید.بستگی داره به چه سرعتی پارچه گیرم بیاد.
خلاصه خیاط شدم رفت =)))))
+روز شنبه رفتیم باغ گلها.قبلا خیلی سال پیش رفته بودم، اون موقع گلای خیلی خوشگل تر تری داشت.الان خیلی چیز خاصی نبود.البته من هم دقیق نگاه نکردم. بعدش هم رفتیم از "چوری" کباب ترکی های بسیار خوشمزه گرفتیم و خوردیم. خلاصه روز خوبی بود.
+درباره کتاب اولین تماس تلفنی از بهشت باید بگم که تا الان مهم ترین چیزی که برای من داشته این بود که بهم یادآوری کرد خداوند عزیز بخشنده هست و همه چیز رو خواهد بخشید :)
+خدایا شکرت :)
ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 207 تاريخ: چهارشنبه 4 مرداد 1396 ساعت: 6:12
ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 225 تاريخ: چهارشنبه 4 مرداد 1396 ساعت: 6:12
ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 198 تاريخ: چهارشنبه 4 مرداد 1396 ساعت: 6:12
دیشب شیوا بهم گفت کجای شهرداری هستین و بهش توضیح دادم توی قسمت انفورماتیک.
امروز اومد یکم پیشمون موند. دلم براش تنگ شده بود :)
همچنین امروز کتابای خوشگلم اومدن :) بعد از باز کردن بسته کلی ذوقشون رو کردم :)
ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 220 تاريخ: چهارشنبه 4 مرداد 1396 ساعت: 6:12